Typ.

Dom andra. Typ. Jag vill inte ens att du ska le när jag säger att jag är ful. Typ Dom andra. Dom går hela vägen in i kaklet. Dom får mig svag, mina händer skakar. Jag typ älskar det. Dom andra.

Imorgon har jag evolutionsprov i Naturkunskap B. Utvecklingstört (kul skämt). Hade tänkt att detta skulle bli ett kort inlägg. Lite försmädligt. Vi får väl se, det vet jag ju inte ännu. Jag har läst igenom de drygt 30 dryga sidorna och halvt om halvt lärt mig de dryga teorierna. Teorierna om livets uppkomst, skapelsen. Är religion en teori?

Du gillade ju att det inte finns några ord. Ibland håller jag med, ibland inte. Det här är Sverige och vi gråter aldrig mer. Men det finns ord. Det finns känslor. Man måste bara visa dom. Visa Dom andra.

Hoppas du förstår. Ja fast nej. Mitt hopp slås ned av min verklighet. Men du finns kvar.

"Tänk vad en vinkning kan väcka"

Påriktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0