The Scissor

Jag vet inte hur jag ska difenera min känsla idag, eller nu den senaste tiden. Då jag sitter med gitarren i min famn tänkte jag att ett man kanske kunde försöka beskriva känslan med ett ackord, bara ett. Men nej, det gick såklart inte. Dur? Moll? (fattar du inte skillnaden kan du gå å lägga dig). Det går fan inte att beskriva. Btw, vill jag ens göra det?

Folk blir vuxna (18) som spön i backen nu känns det som, det är väl de så fint kallade "midsommarbarnen" som kommer vid det här tiden tror jag. Såg idag i skolan tre gossar med utomordentligt fina "I-LOVE-FRÄZ"-tröjor, tänkte direkt att jag också ville ha en sån! Vore sjukt coolt ju. Facebook (inof. "Fejjan") laggade lite förut, kunde logga inte korrekt. Fan. Ville ju kolla en sak. En viktigt sak...

...såg en person idag. De tre löjliga prickarna syftar lite till att påvisa att detta stycke hänger ihop med slutet på föregående. Personen var inte du. För troligen läser inte du här. Är rätt säker på att detta är ganska dumt.

Oj vad många stycken det blev. Helt galet (gal1), eller knasigt.

Hur fan tänkter folk när dom typ hänger ut hela sitt liv på internet eller övrig offentlig media. Man måste ju vara dum i huvudet. Det som gör oss till oss är ju egna tankar, känslor och sådant. Om man slänger ut det till alla andra, vad finns det då kvar? Om alla andra vet allt om dig, eller varför inte mer, vad är du då själv? Jag förstår inte hur dom tänker, hur du tänker. Hoppas du förstår vem jag menar.

"Allt har tänkts på förut, problemet är att tänkta på det igen"

Påriktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0