Alla mot alla.

Pressen gör mig besviken. Besviken på mig själv. Jag glömmer tänka efter före, före jag gör bort mig. Min hjärta slår alldeles för fort. Det gör ont ibland. Det gör ont.

Berg sänker pulsen till överkomlig nivå. Det är fan ditt fel! Jag har också känslor, och jag lovar, du vill inte byta huvud med mig. Orkar inte sova, det är försent, försent för att du ska se mig. FF är en skitlåt, franskan går mig på nerverna, jag ska sätta upp lappar i taket där det står hur jävla mycket jag hatar det här.

Du är ju som jag. Musik non stop.

Stegen blir tyngre när de får lukta på uppgivenhet. Vägen förbi dig är längre, men är den mer värd? Hela världen är så underbar, bara man får ett svar.

"Värdet är en världslig sak, i en ovärdig värld"

Påriktigt?

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hej Robert, tycker om vad du skriver. Vet inte vad du tycker om min blogg. Men kolla gärna in min stil att skriva. Har inte skrivit nu på ett tag men, ja.



www.deadbydecember.blogspot.com



//Erikson

2010-08-18 @ 11:37:47
URL: http://www.deadbydecember.blogspot.com
Postat av: Robert.

Hejsan å Tack, kul att du läser! Jo jag läste lite, du har också en mycket speciell och bra stil i språket. Ser att det va ett tag sen ja, men fortsatt bara! När man väl kommer igång så ärdet ju kul som fan. Hare!

2010-08-22 @ 16:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0